GLORY magazine

27336993_548513735527736_192847580077526
GLORY magazine.jpg

GLORY — це сучасне глянцеве lifestyle-видання, яке відповідає потребам вимогливої аудиторії. Читачі журналу отримують корисну інформацію від професійних експертів, прислуховуються до порад на його сторінках, дізнаються про новинки у сферах fashion та beauty, а також надихаються ексклюзивними інтерв’ю відомих людей та історіями їх успіху.

Аудиторія журналу - це освічені люди, які знають ціну собі і своєму часу, і розуміються на задоволеннях.

Читачі GLORY — це мешканці мегаполісу які:

- люблять шопінг, поєднують люксові та демократичні марки, цікавляться модою;

- відвідують світські заходи та знакові події;

- першими знайомляться з новинками у світі б’юті, авто та гаджетів;

- часто подорожують;

- активні в соціальних мережах.

Середній вік аудиторії — 25-35 років

75% - жінки

25% - чоловіки

55% - дохід середній та вище середнього

45% - власники бізнесу, менеджери, топ-менеджери, керівники

Основні рубрики:

  1. Personality / Особистості (Face Cover/Лице з обкладинки; Success factor/Фактор успіху; Person/Персона номера, Exclusive/Ексклюзив; Special/Спеціальний матеріал; Interview/ Інтерв’ю)

  2. News / Новини (Culture News/Новини культури; Fashion news/Новини моди; Gadget/Техніка)

  3. Our Project / Наші проекти (Fashion story, В об'єктиві уваги, дівчина в стилі GLORY; хлопець у стилі GLORY; Сім’я у стилі GLORY; Star kids, Star Mom, Star Dad, Star Family, Дитина у стилі GLORY та інші).

  4. Lifestyle/Стиль життя (Fashion/Мода; Beauty&Health/Краса і здоров’я; Event/Міроприємства; Travel/Подорожі; Interior&Design/Дизайн інтер’єру; Books/Книги; Leisure/Дозвілля; Еntertainment/Розваги; Education/Освіта; Sport/Спорт; FoodStyle/Гастрономічний обоз, Psychology/Психологія; Animal/Тварини та ін.)

Преміальне розповсюдження:

- Клуби, ресторани, кафе, караоке-клуби;

- Центри сімейного досуга, клуби верхової їзди, фітнес-клуби, гольф-центри, спорт-клуби, розважальні торгові центри, арт-галереї;

- Модельні агенства, освітні установи, продюсерскі центри і на міроприємствах (де журнал являєтся інформаційним партнером);

- Недержавні клініки і лікувально-оздоровчі комплекси, салони краси, spa-центри;

- Елітарні заходи: церемонії вручення премій, турніри; тематичні конференції та спеціалізовані виставки;

- Іменна розсилка VIP-персонам; готелі, готелі; за місцем проживання в елітні і заміські котеджні райони; модні будинки дизайнерського одягу.

Електронна версія журналу відправляється в країни Європи. 

Тираж:

10 000 екз.

© 2017-2019 GLORY

  • Иконка facebook черного цвета
  • Круглая иконка Instagram черного цвета
  • Vkontakte - черный круг